Εξαρθρώθηκε σπείρα που έκλεβε αυτοκίνητα Smart (Photos)

 smart
Του Πέτρου Καρσιώτη

Με ειδικό λογισμικό μέσω του οποίου παρέκαμπταν το immobilizer και έτσι τα έθεταν σε κίνηση, πολυδαίδαλη συμμορία «σάρωνε»στην Αττική τα smartakia, που οδηγούν, συνήθως, νέοι και νέες.
Με τον εγκέφαλο, έναν Αλβανό 24 χρόνων, να κατευθύνει μέσω του αδελφού του τις δραστηριότητες της σπείρας, τα μέλη της οργάνωσης, έκλεβαν τα αυτοκίνητα, τα μετέφεραν αρχικά σε ερημική τοποθεσία των Αχαρνών, όπου και τα άφηναν λίγες ημέρες για να αποκλείσουν την περίπτωση εντοπισμού τους μέσω των G.P.S.

Στη συνέχεια,  και όταν… ησύχαζαν ότι τα αυτοκίνητα δεν πρόκειται να εντοπιστούν, τα μετέφεραν σε συνεργείο 33χρονου στις Αχαρνές. Εκεί, με κλειστές τις πόρτες «έπιαναν δουλειά» άλλοι συνεργοί.


Η τα έκοβαν σε ανταλλακτικά και άλλα μέλη τα διοχέτευαν στη μαύρη αγορά ανταλλακτικών η παραποιούσαν τα βασικά τους στοιχεία και τα πουλούσαν αυθύπαρκτα σε πολίτες, που πιθανόν δεν γνώριζαν κάποιοι απ αυτούς, ότι είναι κλεμμένα!

Μέχρι στιγμής, από τις έρευνες, που έγιναν σε χώρους των μελών της τουλάχιστον 18μελούς σπείρας και στο συνεργείο των Αχαρνών, εξιχνιάστηκαν 17 περιπτώσεις κλοπών αυτοκινήτων της ίδιας μάρκας.

Σε διαδοχικές επιχειρήσεις αστυνομικών της Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής, συνελήφθησαν 11 μέλη της σπείρας (έξι ημεδαποί και πέντε αλλοδαποί), από τους οποίους οι δύο είναι ήδη έγκλειστοι στις φυλακές για παρόμοια αδικήματα.

Η Ασφάλεια γνωρίζει τα στοιχεία άλλων επτά της σπείρας, τους οποίους αναζητεί.
Έχουν επίσης κατασχεθεί 15 αυτοκίνητα αλλά και πλήθος από εξαρτήματα, πινακίδες κυκλοφορίας και διαρρηκτικά εργαλεία.

Όπως προέκυψε από την  έρευνα, οι δράστες-Έλληνες-Αλβανοί- Ρουμάνοι- είχαν συστήσει από τις αρχές του χρόνου εγκληματική ομάδα και διέπρατταν κλοπές αυτοκινήτων συγκεκριμένου τύπου, από διάφορες περιοχές της Αττικής.

Στη συνέχεια τα οδηγούσαν και τα στάθμευαν σε περιοχή των Αχαρνών, την οποία επιτηρούσαν ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να αποφύγουν το ενδεχόμενο εντοπισμού τους από σύστημα γεωγραφικού εντοπισμού (GPS) που πιθανώς διέθεταν.

Ακολούθως τα μετέφεραν σε συνεργείο αυτοκινήτων με σκοπό την αποσυναρμολόγηση ή παραποίηση τους για μετέπειτα πώληση.

Για τον σκοπό αυτό, τα μέλη της σπείρας είχαν διακριτούς ρόλους και λειτουργούσαν μεθοδικά και σχεδιασμένα.

Συγκεκριμένα, βασικό ρόλο στην οργάνωση είχε ο 24χρονος υπήκοος Αλβανίας, ο οποίος βρίσκεται έγκλειστος των Φυλακών, για διάπραξη όμοιων αδικημάτων και ο οποίος καθοδηγούσε, μέσω του 22χρονου αδελφού του, τα υπόλοιπα μέλη της σπείρας σχετικά με τον τρόπο διάπραξης των κλοπών.

Ο 22χρονος μάλιστα κατείχε και διαχειριζόταν το λογισμικό με το οποίο παρέκαμπταν τα συστήματα ασφαλείας (immobilizer) των οχημάτων, καθώς και το ειδικό εξάρτημα «φύσα».
Από τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους, άλλοι είχαν αναλάβει τον εντοπισμό των οχημάτων (ανιχνευτές), άλλοι την διάπραξη των κλοπών και την μεταφορά τους στις Αχαρνές και άλλοι την αποσυναρμολόγηση στο συνεργείο

πηγη:  http://www.alphafreepress.gr